lördag, december 10, 2011

Nämen, jag vann...!

Ibland har man tur! Gårdagens glädjande besked var att jag vunnit ett signerat exemplar av Ulla Hasselmarks Fröbok. Vad kunde väl vara en bättre julklapp till mig själv, än en bok om hur man bäst samlar och förvarar fröer, och får dem att gro!?! (det är ju inte riktigt min starka sida hittills, men däremot något jag gärna velat göra!)
Nu ser jag fram emot att få hem den här godingen i brevlådan, och sedan får det gärna bli vår fortare än kvickt! ;-) (nåja, jag kan tänka mig lite vinter: riktig vinter, däremellan, men jag misstänker att jag kommer bli sugen på dra igång med diverse sådder så fort jag börjat läsa i boken!)

2 kommentarer:

Carolina sa...

Grattis!

nordicharps sa...

Nämen, så himla kul!! Någon gång ska man ha turen med sig, ju. Nu hoppas vi på köket och pepparkakstävlingen också!