fredag, januari 07, 2011

Ringar

Idag fick jag nya förlovningsringen! Känns jättebra efter att ha varit utan i 3½ år! Nu får vi hoppas att den där gången på höloftet var första och sista gången jag tappade en ring, det är inte helt billigt med sådant här glitter alltså! =)

Även vigselringen fick jag tillbaka, den har varit inne på lite reparation; ena krampan som höll stenen på plats hade blivit ordentligt misshandlad men nu är den fin igen! Som ny! Dessutom förminskade vi den rätt ordentligt, den har alltid varit för stor och jag ska ju som sagt inte tappa fler ringar...

2 kommentarer:

nordicharps sa...

Vad roligt, Linda! Jag tappade min Tanzanianska vigselring något år efter att vi kom tillbaks till Sverige, och undrar fortfarande iblande vart den tog vägen. Fick aldrig en ny.. (men åt andra sidan, höll inte äktenskapet inte heller :-) )

Anonym sa...

God fortsättning på det ny året, Linda
Jag har en tävling på bloggen där man kan vinna fröer från min trädgård.

Hoppas du vill vara med/ Mimmi