tisdag, februari 24, 2009

Jag, en konstförstörare.

Visst är det förjäkligt. Idag har jag helt fräckt avlägsnat Almas konstverk, ni minns kanske? Decembers minst uppskattade konstverk .

Skönt att få bort eländet, vet inte varför jag väntat så länge. Det är ju faktiskt inte SÅ jobbigt att måla en kvadratmeterstor yta... Fick ändrat lite också, de handgjorda krokarna hamnade på en gammal träplanka från ladugården. Om jag är nöjd eller inte märker jag väl så småningom och det är ju lätt ändrat igen vid behov. =)

Före:
Efter:

3 kommentarer:

Linda Färnevik sa...

Och om inte annat, så ser det ju trevligare ut bara för att handukkarna är rena och tämligen matchande. *flinar*

nordicharps sa...

Bra gjort, jag känner igen mig i det där "manana" beteendet!
Det finns Edsvära Liseberg bilder på Pixbox nu, under "Polmont", förresten...

Nina sa...

jösses vad snyggt det blev !!
kramar /N