lördag, januari 24, 2009

Utmaning... & en award!

Jag fick en utmaning av Cecilia som har den förtjusande bloggen Kackel och voff! Utmaningen bestod i att jag skulle lägga ut, till allmän åsyn, den fjärde bilden som ligger i den fjärde mappen på min dator... Oj okej... Då ska vi se vad vi har där...Ja men det var ju en inte helt tokig bild. Här är Majken ute med sin bebis Hampus då 5 veckor, och rotar efter ngt smaskigt på marken! Vilken tur att den 4:e bilden i den 4:e mappen inte var vare sig tråkig eller pinsam! =)

Den här utmaningen tyckte jag var rolig (till skillnad från de flesta andra...) så den tänkte jag allt ge vidare! Jag ser fram emot att få se den 4:e bilden i den 4.e mappaen i din dator Lotta!! =)
Båtslycke gård

_________________________________________________________
Därtill har jag blivit tilldelad en award från goa sNygga lilla loppan =) som tyckte att jag kunde behöva lite uppmuntran! Så är fortfarande fallet för just nu så flyter inte livet alls så där som det borde. Tack så mkt för awarden!

Den här awarden vill jag ge vidare till fyra bloggare som är minst sagt kreativa med sin tolkning av hönsens disskusioner i resp. hönshus!!!
Kackel och voff
Höns & blommor
Koola Viola
Hönsflocken

5 kommentarer:

Fake cake sa...

hej!

Undrar jag var jag har för bild där haha
Du hade en väldigt söt bild.

Då ska jag kolla:)

Ha det så gott

Koola Viola sa...

Oj då, tack så hemskt mycket :o)

Hönsflocken sa...

Nämen tack så mycket, det är främst hönsens förtjänst att vi har något att blogga om bör tilläggas ;)

//f

Göran sa...

Man bugar och tackar så mycket. Jag slickar i mej av erkännandet och att det kommer från en annan "Skarabörgare" gör ju inte saken sämre.
Och det fina sällskapet jag får dela den med gör att jag kommer att gå med näsan i vädret i minst en vecka.
Jag vet inte hur man skickar en så´n där tingest vidare. Men om jag kunde skulle den gå till Malin på bloggen Home on The Range så hon känner sig välkommen tillbaka efter sin tid i vinteride.
- Hörru, Nu vill vi se dina glada tillrop igen!

Fake cake sa...

Attans har glömt utmaningen;( ska se vad tid till bloggande idag det blir.

Ha det gott