måndag, december 22, 2008

Ett om möjligt ÄNNU finare...

...julkort damp idag ned i lådan! Jag såg direkt på det härliga kortet att det var från Pia med familj, där min första häst numera lever lyxliv. Men inte visste jag vad som väntade innuti! Får jag presentera den finaste hästrumpan i världen, som jag skulle känna igen precis överallt?! =) Vilken fantastisk ide´och en underbar överraskning!
Själv börjar jag få lite dåligt samvete över att jag inte skickat några julkort i år. Jag bruka vara en flitig julkortsskrivare, men i år har det bara inte blivit av. Jag lovar att återkomma med nya friska tag nästa år och jag önskar er MINST lika mycket
GOD JUL, utan som med julkort!

6 kommentarer:

Nina sa...

erkänn att du har öppnat juleklapparna???? kram och god jul!

Fake cake sa...

Va roligt...GRATTIS för nya små svartisar sen:)

Du den svulsten...va "burr" typ som om den andra kycklingen som inte växte hade hamnat i magen på denna el nåt. Full med var och gegg:(
Har aldrig sett större kyckling.

Har du vaktlar föresten?
Ska leta efter avelsägg att kläcka åt min pappa i ca feb om de är befruktade då den rasen. Jag har aldrig haft o inte själv intresserad av dem men pappa vill ha ett par. De bor i hus i stan i skåne så det kan ju va mysigt med ngt:)

Ha det riktig mysigt imorgon nu:)

Kram

Nina sa...

Min mamma stickar ! Inte jag inte. Kan inte alls...
Visst är dem fina ? Lite "Lantliv" över dem ?

Anonym sa...

Vad härligt kort! Jag skickar bara elektroniska julkort jag...
Tack så jättemycket för julklappen, de ska provsmakas till 11-fikat! Ha en underbar julafton. Kram

Anonym sa...

God fortsättning på julen!

Nina sa...

tjoho sitter i mysbyxor tofflor och tycker synd om dem som tror att butiken skulle vara öppen idag!!! knappast.
god fortsättning önskas !